Brandové focení
Brandové fotografie ukazují vaši značku, to co děláte, jak to děláte a jak se prezentujete.
Brandové fotografie jsou důležité pro váš firemní rozvoj, web a sociální sítě. Tyto fotografie vznikají tam, kde vaši značku budujete a tvoříte, takže ve vaší dílně, kanceláři, ale také třeba v oblíbené kavárně či parku.



CENA : 4.000 Kč
- 20 ks upravených fotek ve vysokém rozlišení, ve velikosti pro web a sociální sítě.
Součástí brandového focení je úvodní konzultace, ve které probereme celkový koncept vašeho brandového focení.
Při samotném focení Vám budu k dispozici cca 3 hodiny, dle potřeby.
Začínáme dobrou kávou nebo čajem ve vašich prostorách, kavárně nebo ve fotostudiu.
Poté Vás povedu celým focením, abychom získali fotografie, které potřebujete.
Po focení
Do týdne zašlu náhledy neupravených fotek, ze kterých vyberete 20 nejlepších fotografií. Můžete si dokoupit i další fotografie nad rámec balíčku.
Hotové fotografie zasílám do 14 ti dnů po přijetí platby - v elektronické podobě, ve formátu JPEG.
- Každá další fotografie v digitální podobě nad uvedený počet - 150, -Kč
- Doprava na focení je do 15 km zdarma a dále dle dohody


Do ceny za jednotlivé balíčky focení je zahrnuta veškerá moje práce a čas strávený přípravou před focením, případné fotorekvizity, samotné focení a následná úprava fotek. Doprava na exteriérové focení je účtována dle dohody, podle vzdálenosti.
Neupravené fotky v RAW neposkytuji.
Fotografie jsou standardně pořizovány v poměru stran 2:3 (vhodné formáty k tisku z tohoto poměru stran v cm: 10x15 20x30 30x45 40x60 80x120) pokud si přejete ořez v jiném poměru, tuto informaci mi prosím sdělte neprodleně po focení.
TIPY JAK SE PŘIPRAVIT NA BRANDOVÉ FOCENÍ
Promyslete jaké potřebujete fotografie pro váš byznys a kde je plánujete použít?
Napište si seznam míst, kde potřebujete použít své fotografie. Možná zjistíte, že to nejsou jen fotky na nový web, ale chybí vám i nová profilovka na sítě , nejlépe s širokým úsměvem, kterým dáte najevo, že jste šťastni a je skvělé s vámi spolupracovat.
Poznejte samy sebe a svoji značku
Není nic důležitějšího než vědět kdo jsem, kam jdu a proč. A protože se jedná o podnikání, stejné otázky je nutné položit směrem k vaší značce.
Nechte se inspirovat
Například na pinterestu - uložte si fotografie, pózy, motivační citáty, které ladí s vaším brandem. Začněte tak, že si vyhledáte např. Personal branding photos...
Příprava je základ
Je opravdu hodně věcí, které je nutno probrat před samotným focením.
Ujasníme si zde záměr a následně koncept focení, návrhy lokací, vizáž a outfit.
Prostředí
Velký důraz je potřeba klást na výběr prostředí, ve kterém se fotíte. Jste online specialistka, která tráví hodiny a hodiny u počítače a maximálně se jde projít po městě? Pak se určitě nefoťte u potůčku v lese.
Fotografie by měla být autentická a uvěřitelná. Lépe budete působit třeba ve vaší stylové kuchyni či v kavárně.
Buďte kreativní - dá se domluvit focení například v knihovně, kavárně
Vizáž
Toto je další velmi specifická záležitost brandové fotografie. Trendem je přirozený look, s jemným makeupem.
Před focením je určitě přínosné navštívit kadeřnici, odbarvit odrosty, sestříhat či jen umýt a vyfoukat vlasy.
Outfit
Vybírejte outfit, který je v souladu s vaší značkou i typem postavy. Pokud si chcete pořídit nějaký nový kousek do šatníku, zohledněte jeho nositelnost v běžném životě. Nefoťte se určitě v něčem, co byste si jinak neoblékla. Pokud je například vaší barvou žlutá, neznamená to, že vše co si oblečete musí mít barvu slunce, použijte ji pouze na doplňky či boty.
Termín focení
Před samotným focením je nutné toho zajistit dost...Rezervujte svůj termín focení s předstihem.
Tip na závěr: Vyhraďte si na focení minimálně půl dne, užijete si to, nikam nespěchejte. Bude pro vás jednodušší se uvolnit a výsledek bude stát za to.


Hedvika - manikúra & pedikúra


Nakladatelství Dynastie a háčkovaní myšáci ke knihám


Kavárna v centru Hradce





